Наш огляд: таксі child friendly у Києві

Зміст:
    Rate this post

    Таксі у мегаполісі – не розкіш, а спосіб швидкого і зручного пересування. Як виявляється, для батьків малолітніх дітей у Києві ця послуга являє собою і перше, і друге. У кількамільйонному місті «СвітМам» знайшов лише пару служб перевезень, котрі в перелік своїх бажаних клієнтів включили і батьків з дітьми. У статті ви знайдете назви цих служб. А також ми зібрали реальні відгуки користувачів, щоби вам було легше орієнтуватися – чого насправді очікувати від столичних child friendly таксі.

    1.Baby Transfer

    (контакти – однойменна сторінка в фб, 063 825 1838)

    Baby Transfer позиціонує себе, як сервіс персональних перевезень дітей від 0 до 12 років, а також вагітних та породіль з дітьми, як трансфер в/з аеропорт, вокзал. Відповідно до цього пропонується комплектація салону: автокрісла, вологі та сухі серветки, іграшки, вода, підгузки, журнали для мам.

    Враження Марії Костіайнен, яка користувалася сервісом разом із 1-річною дочкою Софією: «Їздили з ними на дачу за Київ і назад. Ціна була дещо вища за звичайне таксі, але враховуючи те, що це за межами міста, нас це не здивувало. Загалом враження непогані, їхали плавно, водій був уважний, сам спакував наш візок у багажник.

    Проте, із самого початку мене здивувало, що він неправильно пристібнув дитину в кріслі. Послався на те, що це нова модель, і він перший раз нею користується. Довелося розбиратися з інструкцією і відтворювати малюнки, бо для мене це також була нова модель. Тож будьте уважні, навіть якщо ваша дитина в автокріслі – це ще не означає, що вона у безпеці.

    Після того, ми хотіли замовити їх з центру в аеропорт, але коли почули ціну в 700 грн (літо 2016 р. – Авт.), то бажання відпало… Вони мотивували ціну тим, що легкової машини на потрібний нам час нема – всі зайняті розвезенням по школах, є тільки мінівен і тому дорожче».

    Останнє речення підтверджує, що Baby Transfer орієнтований більше на регулярні перевезення дітей – школи і гуртки (тут батькам пропонують опцію онлайн-трансляції із салону). За таких умов замовляти одноразову поїзду краще заздалегідь. Хоча і це не рятує від форс мажорів: як пояснює сервіс, дитину може вирвати, підгузник може потекти, бувають затримки у лікарні.

    Ось відгук Юлії Пилипенко на фб-сторінці сервісу: «Ми замовили машину за добу на 16:10. О 16:10 виявилося, що обіцяної машини не буде, а інша десь у заторі. Довелося відмінити важливу зустріч».

    Плюси: child friendly (автокрісла, бустери, аксесуари, відеоспостереження), можливість встановлення в салоні кількох крісел (чудово для багатодітних сімей), місткий багажник (для візків).

    Мінуси: ціна, можлива відсутність машини на потрібний час.

    2.«Оксі-Таксі»

    (контакти – http://oxy-taxi.com.ua, тел. 4848)

    Це парк електрокарів, серед послуг якого – «Автоняня» (перевезення у школу, на секції, гуртки) та можливість замовлення машини з автокріслом (1-12 років).

    «Оксі-Таксі» пропонує безшумні екологічні машини, наявність води, можливість сплатити карткою, wi-fi, підзарядку та ввічливих водіїв J Наголошується, що всі пасажири застраховані.  

    Відгук користувачки на ім’я Аня Цукерштейн-Пейсахович: «Машина приїхала на 40 хв до замовленого часу, але чекала на мене (30 хв очікування – безкоштовні. – Авт.). На вулиці було спекотно, а у салоні приємно прохолодно. Водій запитав, що краще – кондиціонер чи відкриті вікна? Їхав спокійно, в машині тихо, бо електрокар. Замовляла відразу туди і назад і отримала знижку (на даний момент знижка на зворотню поїздку становить 50% – Ред.)»

    Більшість отриманих відгуків на роботу сервісів була опублікована у групі «Київ дружній до батьків і малюків». І хоча «Оксі-Таксі» отримало досить високу оцінку (включаючи мій власний досвід), проте завжди спрацьовує людський фактор.

    Ось, наприклад, враження Наталії Нікітенко: «Ми викликали авто для поїздки в аеропорт «Бориспіль», щоби не тягати своє крісло, а потім не повертати його на таксі додому посеред ночі. Замовили таксі з дитячим кріслом завчасно за два дні. Нам передзвонювали і уточнювали вік дитини, для якої потрібно крісло.

    А потім водій з’явився без крісла. Сказав, що у нього в замовленні вказаний вік дитини, але не вказано, що потрібно крісло. Сказати, що ми були не дуже раді, це нічого не сказати. Інше таксі перезамовити швидко не вдалося. У результаті, ми брали наше крісло, і доплачували зверх і так недешевого «Оксі-Таксі» за повернення його нам додому».

    Щоби гарантовано до вас приїхало таксі, у службі рекомендують замовляти поїздку щонайменше за дві години.

    Плюси: ціна (нижча за Baby Transfer), знижка на зворотню поїздку.

    Мінуси: доплата за користування автокріслом (60 грн.). Можливі проблеми із розрахунком ціни на сайті (мені, наприклад, нарахувало 120 грн. за автокрісло). Відтак у службі радять користуватися телефонним замовленням.

    P.S. Варто додати, що в умовах реального дефіциту цієї послуги ФБ-спільнота Київ, дружній до батьків і малюків виступила з ініціативою створення Батьківського Таксі 0+. За новинами цього проекту слідкуйте на ФБ-сторінці групи.

    Автор: Наталя Терамае

    Facebook Comments
    Анонс